SC Biofarm SA, producator cu traditie pe piata de medicamente si suplimente alimentare si-a comunicat performante financiare preliminare neauditate inregistrate in cursul anului 2006 comparativ cu anul 2005.

Astfel, profitul net a inregistrat o crestere cu aproximativ 8%, iar rata profitabilitatii in anul 2006 este de 22% se arata intr-un comunicat semnat de presedintele CA, Danut Vasile.

Cresterea profitabilitatii si a cotei de piata este consecinta strategiei companiei de introducere pe piata a unor produse noi, modificarea si imbunatatirea celor existente, diversificarea si patrunderea pe alte piete de desfacere.

In prezent, Biofarm detine pozitia de lider pe anumite piete farmaceutice precum piata produselor digestive, coleretice si a altor produse cum sunt produsele destinate aparatului respirator (decongestive nazale etc.).

Biofarm a reusit sa se mentina in topul producatorilor de produse farmaceutice, pe o piata extrem de competitiva, prin investitii semnificative in formarea unor echipe profesioniste de vanzari si marketing.

S-au facut investitii importante pentru procesele de cercetare, cat si pentru campaniile de lansare si promovare a produselor noi.

Intr-o piata farmaceutica foarte dinamica, in care competitia este maxima, exigenta pentru calitate si dorinta de a contribui la mentinerea sanatatii clientilor din toate categoriile de varsta si sociale, au condus la o crestere a vanzarilor cu aproximativ 19% in anul 2006 fata de anul 2005.

Leave a reply