Pe fondul evolutiei de anul trecut, compania vizeaza pentru 2007 vanzari de 35 de milioane de euro, dar si investitii in cercetare, distributie si logistica vanzarilor. LaborMed Pharma a inregistrat vanzari de 26 milioane euro in 2006, in crestere cu 33% fata de 2005, demonstrand o dinamica superioara mediei pietei farmaceutice de anul trecut (33% fata de 23% media valorica, respectiv 21% fata de 7% in volum), se arata intr-un comunicat al companiei. Aceste rezultate au impins compania in topul primelor 15 companii farmaceutice din Romania, ramanand singurul producator privat local prezent in acest top in 2006.

Pe fondul evolutiei de anul trecut, compania vizeaza pentru 2007 vanzari de 35 de milioane de euro, dar si investitii in cercetare, distributie si logistica vanzarilor. LaborMed Pharma a inregistrat vanzari de 26 milioane euro in 2006, in crestere cu 33% fata de 2005, demonstrand o dinamica superioara mediei pietei farmaceutice de anul trecut (33% fata de 23% media valorica, respectiv 21% fata de 7% in volum), se arata intr-un comunicat al companiei. Aceste rezultate au impins compania in topul primelor 15 companii farmaceutice din Romania, ramanand singurul producator privat local prezent in acest top in 2006.

"O buna parte din investitiile din 2006 au fost orientate catre finalizarea celei mai moderne fabrici de medicamente din Romania, investitie pe care LaborMed Pharma a initiat-o in 2005. Fabrica va deveni functionala in a doua jumatate a anului. Anul acesta vom aduce medicilor si pacientilor si un numar de 7 noi medicamente din categoria celor eliberate pe baza de prescriptie medicala. Aceste produse sunt rezultatul unor investitii sustinute in cercetare. Numai in 2006, acestea s-au ridicat la 1,5 milioane de euro, respectiv 7% din venituri. Este o cifra importanta pentru un producator de generice din Romania si o proportie aproape egala cu cea alocata de producatorii de medicamente originale. Planurile noastre pentru 2007 urmaresc mentinerea LaborMed Pharma in topul producatorilor de medicamente cardio-vasculare si continuarea programelor de investitii demarate in anii anteriori in acelati ritm ca si pana acum", a declarat dr. farm. Xeni-Camelia Dicu, Director General LaborMed Pharma.

Strategia companiei urmareste, printre altele, dezvoltarea calitativa si cantitativa a capacitatii de productie. Astfel, noua fabrica de medicamente LaborMed Pharma va permite companiei producerea de 1,5 miliarde de comprimate anual, capacitatea de aproape cinci ori mai mare decat cea din 2006. Aceste produse vor respecta litera si spiritul standardelor europene de ultima ora in domeniul productiei de medicamente. In aceeasi directie, compania va continua si in anul 2007 investitia in resursa umana, urmand sa-si extinda reteaua de reprezentanti medicali si sa-si completeze echipa cu specialisti de valoare.
Portofoliul companiei include in prezent circa 80 de produse generice moderne. Peste 70 dintre acestea sunt usor de identificat prin marca de portofoliu LPH®, care le diferentiaza de medicamentele generice cu denumiri similare. Compania este prezenta pe piata romaneasca in special in segmentul produselor cardiovasculare, dar detine produse esentiale in alte cinci arii terapeutice. In 2005, LaborMed Pharma si-a reafirmat interesul pentru medicamentele OTC, prin lansarea Algopirin® raceala si gripa – produs pentru care detine exclusivitatea.

Leave a reply