Organizatia Salvati Copiii Romania, in parteneriat cu compania farmaceutica GlaxoSmithKline (GSK) si cu sprijinul Ministerului Sanatatii, deruleaza un program de reducere a mortalitatii in randul copiilor sub 5 ani. Prin proiectul “Fiecare copil conteaza” se vor desfasura actiuni menite sa combata cauzele prevenibile ale deceselor printr-o campanie de informare si de educare, atat in randul viitoarelor mame, cat si la nivelul comunitatilor.
Campania “Every One” a Aliantei Salvati Copiii a fost lansata la nivel international in 2009, in peste 42 de tari, avand ca scop salvarea a milioane de vieti de copii anual pana in 2015.
“Implicarea GSK in reducerea mortalitatii infantile in Romania, este o continuare fireasca atat in angajamentul nostru global de a juca un rol esential in efortul de a salva vieti, cat si a obiectivului nostru local de a creste speranta de viata a romanilor”, a declarat Ciprian Marcu, Public Health and Corporate Affairs Director GSK Romania.
“Fiecare copil conteaza- acesta este mesajul pe care vrem sa il transmitem pentru ca este dreptul copilului la viata”, afirma Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv Salvati Copiii.

Leave a reply