Pe o piata a produselor naturiste estimata la aproximativ 117 milioane de euro in 2009, cu 8% in crestere fata de 2008, LaborMed Pharma isi propune sa obtina pozitia de lider in cateva categorii care conduc in topul cresterii vanzarilor, prin lansarea Diviziei Ozone Natural, estimand in 2010 vanzari de peste 4 milioane de euro din produse fitoterapeutice.

LaborMed Pharma, lanseaza divizia Ozone Natural cu scopul de a construi branduri puternice pe piata de fitoterapeutice. In 2010, compania vizeaza  pozitia de lider pe piata produselor naturiste de imunitate pentru copii si adulti prin cele doua branduri Imunogrip si Imunorezistan, care, conform previziunilor, urmeaza sa genereze 40% din vanzarile diviziei respective. Ozone Natural intentioneaza sa-si consolideze pozitia pe piata prin anticiparea si satisfacerea unor nevoi de tratamente naturiste in crestere nu doar la nivel mondial, ci si in Romania. Astfel, conform unui studiu Visionwise Daedalus Millward Brown, in Romania piata de produse naturiste reprezinta jumatate din piata de OTC-uri, in conditiile in care 2 din 10 romani apeleaza la tratamente fara prescriptie medicala (OTC-uri).

"Piata pe care opereaza divizia Ozone Natural este in crestere si de aceea planurile si eforturile noastre sunt directionate catre potentialul cererii locale pentru produsele naturiste. Ne asteptam ca piata sa raspunda bine initiativelor noastre de  construi branduri vedeta precum – Imunogrip si Imunorezistan”, a declarat Stephen Stead, CEO LaborMed Pharma.
 
 

Leave a reply