Bayer a alocat la nivel global un buget de 18 miliarde de euro pentru cercetare si dezvoltare si cheltuieli de investitii pentru perioada 2013 – 2015. In anul 2012, Grupul Bayer a raportat vanzari in valoare de aproximativ 39,8 miliarde de euro. In primele 9 luni ale acestui an, Grupul Bayer a inregistrat o crestere a vanzarilor in valuta si o ajustare a portofoliului cu 4.7%.
Bayer Romania a contribuit la aceasta crestere in special datorita unei  bune dezvoltari a subgrupurilor de business CropScience si  MaterialScience. In anul 2012, compania a inregistrat vanzari de 147 de  millioane de euro. 
“Romania este o piata foarte competitiva pentru  fiecare domeniu de activitate pe care o desfasuram. Credem ca fiecare  subgrup de business are un potential foarte mare in a oferi valoare  adaugata. Sectorul agricol este in mod fundamental pregatit pentru  dezvoltare si, de asemenea, investitii majore sunt facute in sectorul  auto. Acestea reprezinta o dezvoltare foarte buna. Sectorul sanatatii  ofera un potential mare pentru solutii inovative. In acest context,  consideram ca este foarte important sa avem un dialog constructiv cu  toti partenerii nostri”, a declarat Andreas Schremmer, Managing Director  Bayer Romania, CFO Country Group Romania si Bulgaria. 
Pentru anul  2014, strategia Bayer Romania va fi in patru directii principale:  oferirea de servicii si produse care aduc valoare consumatorilor,  mentinerea pozitiei de lider a subgrupului de business Bayer  CropScience, folosirea avantajelor oferite de solutiile subgrupului de  business MaterialScience, precum si lansarea de noi produse farmaceutice  inovative. 
“Suntem optimisti in ceea ce priveste cresterea pe  termen mediu si lung a economiei Romaniei si credem ca, bazandu-ne pe  pozitia noastra puternica si pe capacitatea demonstrata de a inova,  putem sustine potentialul economiei Romaniei si putem fi un partener in a  sustine dezvoltarea economica. Pentru perioada urmatoare, ne vom  concentra investitiile in dezvoltarea de inovatii si in informarea  consumatorilor pe fiecare subgrup de business,” a adaugat Andreas  Schremmer.
 Farmacistul integral 360 – ghidul profesional al practicii si rolul in bunastarea comunitatii
Farmacistul integral 360 – ghidul profesional al practicii si rolul in bunastarea comunitatii					 
																				 Rolul medicului de familie în promovarea sănătății și colaborarea interdisciplinară în România.
Rolul medicului de familie în promovarea sănătății și colaborarea interdisciplinară în România.					

 
  	 
 	 
					
Leave a reply